وبینار آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری(مقدماتی)
![132 132](/Upload/1399/02/06/7a00ede01dc74c62bf6886a0704c9cafc45e4ef3caf84fef8636d710ea63b8c2/132.jpg)
![](/Content/images/ic-calendar.png)
وبینار آموزشی با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری(مقدماتی) » در روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ 9 و 10 اردیبهشت ماه 1399 از ساعت 8:30 لغایت 12:30 برگزار خواهد شد.
![](/Files/UserFiles/99-02/CRM_RGB.jpg)
سرفصلهای این دوره عبارتند از:
- مفاهیم پایه ای در مدیریت ارتباط با مشتری
- سیر تحولات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری
- مشتری مداری و بازاریابی رابطهمند
- انواع مدیریت ارتباط با مشتری و مقایسه ی آنها
- پایگاه مشتریان، طبقه بندی و گروه بندی مشتریان
- انواع مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری
- شاخصهای کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری
- رضایتمندی و وفاداری مشتریان و برنامههای مرتبط
- ارزش مشتریان در طول دوره حیات آنها
مدرس این دوره، جناب آقای دکتر احسان منصوری؛ عضو هیات علمی و استاد یار گروه مهندسی صنایع دانشگاه اراک ر می باشند.
هزینه شرکت در این دوره آموزشی 50 هزارتومان می باشد.
علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از طريق مراجعه به آدرس اینترنتی: https://eseminar.tv/wb6475 اقدام فرمایند.